Καλώς τες , καλώς τους

....

Monday, May 14, 2007

Με σας έχω πάλι? Γειά σου Γ3

-Με σας έχω?
Με εμάς κύριε
-πάλι?
πάλι. Για τί κύριε δεν σας κάνουμε?
-Σας το έχω πει...
-Είσαστε το χειρότερο τμήμα
Φωνές ..μπράβο...χειροκροτήματα.
-Με τα καλύτερα παιδιά όμως.(τους έριξα στο φιλότιμο πάλι)
-Χαλβαδάκηηηη !!!
ναι κύριε
-Μην μιλάς
-Δεν μιλάω
-Μιλάς. Έλα εδώ..
-που?
-Εδώ μπροστά να σε βλέπω.
Κορίτσια εκεί πίσω συγνώμη αλλά πάνω από όλα η ησυχία της τάξης.
-Μάγια?
-Ορίστε κύριε Την φωτογραφία από την εορτή τι να την κάνω?

-Βγάλτε με εμένα κύριε από μέσα και κάντε την ότι θέλετε.
-Αυτό δεν μπορεί να γίνει
-..... (πάντα ντροπαλή και ευαίσθητη)
Διονυσία?
-ναί
Τι γίνεται?
-καλά
Πολύ μιλάς..Δεν πειράζει.. σας χαίρομαι..(πιό κάτω θα βρεις εκείνο το κείμενο που σου άρεσε.Πέταξέ την την φωτοτυπία) (Ο βαγγέλης έκανε καλή δουλειά . Μπράβο του.Παιδί με αρχές)
-Ιάσονα πέρασε έξω
ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ? μίλησα?
-Δεν μίλησες? αφου έχεις μπάσα φωνή και ακούγεσαι.... (το Happy των Stones...ωραίο κομμάτι)
-Καλό είναι.
-κωνσταντίνα ...γειά σου θεσσαλονίκη (ο άλλος ..να μην λέω ονόματα έχει σκεφθεί ό,τι μπορεί να φύγεις για πάνω? χα χα χα)
-Αλέξανδρε, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΕΕ (ερωτευμένος είναι ..δεν ακούει)
-Σία ? επειδή σας μπερδεύω εννοώ την Ασπασία
Ναι!!
-Τι κάνεις?
Καλά. ......(γλυκύτατη)
Λουτσία?
-Λουκία κύριε
Λουκία λοιπόν, πες μας μάθημα
-τι είχαμε κύριε?
-Κατάλαβα. Πάλι διαβασμένοι είσαστε....Πετάγεται ο άλλος Αλέξανδρος.
-πάντα κύριε
Μας δουλεύεις Αλέξανδρε?
Πάντα κύριε (μέσα από τα δόντια του)
-Σωτήρη?
-ορίστε?
-Πάλι ζωγραφίζεις? Δεν μου εξήγησες τελικά αυτά τα σχέδια.
-Διαμάντω?
-Μαντώ κύριε....Κύριε? Δεν με προσέξατε!!
Σκίζεις Μαντώ
-Κύριε δεν θα σας ξεχάσω ποτέ
-Ούτε εγώ θα σας ξεχάσω. Όλους και όλες. Δεν σας τόπα,ίσως όμως το καταλάβατε. Σας το λέω τώρα. Θα μου λείψετε.
-Τότε κύριε να μας πείτε και κανένα θέμα...
-Δημητράκη ζωήρεψες.
-Σόρε είσαι λεβέντης. Να θυμάσαι αυτό που σου είχα πει όταν σε είδα κυριακή πρωί στην Πολιτεία.
-Τζανίν ...Keep walking
-Κλαούντια στις ομορφιές σου...
Ευχαριστώ κύριε.,
-βάσιωωω
-ορίστε
-Συγνώμη.

-Συγνώμη από όλους όσους στενοχώρησα.
Αρμάντεεεεεεε
-Αρμάντο κύριε. δεν θα μου αλλάξετε και το όνομα.
-εγώ Αρμάντε θα σε φωνάζω .
-Στυλιανέ ...τι καλό παιδί!!!
-Γιωργάκη..γειά σου Γιωργάκη φίλε.
-Ισμήνη και Φρόσω μιλάτε συνεχώς. Εύχομαι η φιλία σας να κρατήση για πάντα.
-Αλέξανδρε Π. Καλή τύχη.
-Στέλιο? Πως τα πήγαμε οι δυό μας? Νομίζω ό,τι έχεις κάποια παράπονα
-Μόνο εγώ κύριε. Όλη η τάξη έχει.

-ΟΚ Αυτή την ώρα θα μιλήσουμε, σας ακούω...

-Τώωωωρα κύριε...Πάαααει τώρα. Αρκετά .ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΤΕ.

-Τότε ακούστε με εσείς. για λίγο. Δυό λόγια μόνο.
-Αντε πείτε μας.

Λοιπόοοοοον. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα. Σας αγαπώ πολύ. Να είστε ευτυχισμένοι.
-κύριε μας συγκινήσατε.
-Σιγά τώρα,σιγά...Και εγώ συγκινήθηκα αλλά δεν το βλέπετε. Ή μήπως το είδατε.
-Όχι ? Ευτυχώς. (μην μου πάρετε και τον αέρα)



Καλή τύχη. Ο θεός να σας σκεπάζει και να σας προστατεύει
Να προσέχετε.




View My Stats